Vybavená/zařízená kancelář k pronájmu | Office Advisor


Zadej poptávku






Vyhledej kancelářské prostory

REKLAMA

Staňte se naším partnerem, odměníme vás! Jste poskytovatelem kanceláří na klíč?

Co to je vybavená neboli zařízená kancelář

Pronájem kanceláře - vybavené a zařízené kanceláře na nejlepších adresách velkých městOffice Advisor vám nabízí pronájem kanceláří v Praze, v Brně i Ostravě (pronájem kanceláře Praha, pronájem kanceláře Brno, Pronájem kanceláře Ostrava). Krátkodobý pronájem kanceláří v Praze začíná od 200 EUR za pracovní místo. Stejně jako si zdarma vyberete kanceláře v zahraničí v regionu střední a východní Evropy. Office Advisor vám nabízí okamžitě dostupné a cenově výhodné kanceláře k pronájmu na klíč v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku , Rumunsku, Bulharsku, Estonsku, na Ukrajině, v Litvě a Lotyšsku.

Plně vybavená a zařízená kancelář na klíč je připravena k okamžitému užívání. Spolu s vysoce kvalitními telefonními službami a vysokorychlostním připojením k internetu nabízí centrum služby vyškolených zaměstnanců centra od recepčních, přes IT specialisty, manažera business centra až po pracovníky údržby. Standardem jsou služby příjmu, záznamu a přesměrování telefonních hovorů na dedikovaném čísle klienta, administrativně obchodní podpora, zpracování pošty, pronájem konferenčních a zasedacích místností a mnohde i videokonferenčního systému.

Výhody pronájmu plně vybavené a zařízené kanceláře:

  • Okamžitá dostupnost (prakticky druhý den) pro 1 nebo 100 osobOffice Advisor - pronájem kanceláře na den, měsíc nebo rok
  • Krátkodobý pronájem kanceláře (i dlouhodobý) na měsíc či rok
  • Možnost navyšovat plochu dle klientových potřeb
  • Levná kancelář - cenově efektivnějšího řešení oproti pronájmu tradičních kanceláří,
    neplatíte vstupní investice, personál, údržbu centra atp.
  • 24/7 přístupu, bezpečnosti (kamery, ostraha, recepce)
  • Vždy uklizené prostory, doplněné kuchyně, funkčních zařízení
  • Datová a hlasová konektivita:
    • přidělení telefonního a faxového čísla
    • přijímání a vyřizování hovorů jménem klienta
    • přesměrování a záznam hovoru
    • vysokorychlostní internet
  • Personál k vašim službám:
    • management správy centra a vašich prostor
    • poštovní služby, kurýr
    • profesionální služby recepce vč Call Answeringu
    • administrativní a technický support onsite
  • Zasedací místnosti, videokonference, ostatní:
    • pronájem zasedacích a konferenčních místnosti
    • pronájem Videokonference
    • využití reprografického centra - tisk, kopírování, skenování, finišování dokumentu

.